Izgradnja nove pruge=novi režim=nova krutost sistema=novi režim oscilovanja=nova pomeranja=nove deformacije=novi pravci deformacija= stari objekat sa uhodanim decenijskim deformacijama, sada je dobio nove pravce i nove deformacije, pa su veze oslabile. Na snimku se vidi da je prvo popustila sajla na uglu, dakle, najdalje od težišta objekta, jer je tu je najveći krak pomeranju.Ima 18 sajli, devet ramova, a nadestrešnica je teška 50 tona. To je sada nekakav objekat koji ne odgovara nikomu, on sada ima neke nove modove oscilovanja, budući da se olakšao sa 50 tona. Pošto stari objekat više nema nadstrešnicu od 50 tona, on je sada potpuno novi objekat koji se otresao svoga viška.
Priče za decu. U 57 g dobio sam otkaz jer nisam hteo da izdam dozvolu za rešenje putnog prelaza koje nije zadovoljavalo zadate uslove (ugrađeno u Francuskoj ulici i sve popucalo). Sudio sam se 5g i ostao na ulici. Niko mi nije pomogao. 4 presude u moju korist i 5ta protiv mene. Svi su čuvali sebe. U pitanju je Direkcija za železnice. Pričate bajke.
Drustvena odgovornost je itetekako znacajna,gde i cutanje i okretanje glave od negativnih uzroka svakog od nas doprinosi ukupnoj drustvenoj odgovornosti.
Pazi ovo rekonstrukcija teza od izgradnje novog objekta. Ajd sad ti to objadni sns tomi moni ili kinezima. Ja mislim da oni i ne znaju sta je rec rekonstrukcija. Oni kad bi rekonstruisali avion iz 1964. verovatno bi ofarbali trup i stavili tapacirung na sedista. Onda ako otpadne krilo aaaa pa to je staro i lose. Tada se stedelo. Ima gredku. A leteo 60 godina sve smo rekonstruisali osim krila. Aaaaaa pogledaj tamo je veverica a vidi onu zensku. Oce da ubiju vucica.
Ili upravljac zgradom (sto nije redovno kontrolisao), projektant (sto nije imao originalni plan i/ili izvrsio pregled i testiranje a resio da na postojecu konstrukciju kaci prozore, galeriju, itd.) ili upravljac zgradom i izvodjac (ako je radio van projekta ili nije trazio dodatne radove kad je video stanje).
I naravno nadlezni ministri, inspekcije i nadzor.
Nikad nismo čuli za ovo udruženje..verovatno instant udruženje.No neka njih...procene da je26 tona betona palo su paušalne...elementarna matematika vam govori nešto drugo...podsećanja radi,kad već pričamo o tome...1 m3 armiranog betona teži cca 2.500 kg,nearmirani beton je cca 2.400 kg...saberite,oduzmite...šta god da uradite...sram vas bilo!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Društvo građevinskih konstruktera: Odgovornost obrušavanja nadstrešnice individualna, ne kolektivna
Autor: Beta, 021.rs
Novi Sad
•05.11.2024.
•16:32 > 16:33
Komentari 8
krutost
Magarac
Hm
Imre
Citalac
mnogo individua
I naravno nadlezni ministri, inspekcije i nadzor.
/
Dgiit
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H